Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Cara Menambah Saluran YouTube Di TikTok: Panduan Langkah demi Langkah

 Langkah Mudah Cara Menambah Pautan (Link) ke Bio TikTok Anda

Cara Menambah Saluran YouTube Di TikTok: Panduan Langkah demi Langkah

Pernahkah anda mendengar tentang TikTok? Saya pasti anda pasti pernah mendengarnya kerana TikTok ialah salah satu aplikasi video pendek yang paling popular, ia mempunyai lebih daripada 1 bilion muat turun sepanjang masa. Dengan bilangan pengguna yang begitu ramai, ia kini telah menjadi lubuk emas untuk video yang paling popular dan viral. Walau bagaimanapun, aplikasi itu juga membenarkan anda memautkan (link) Instagram anda serta Saluran YouTube di TikTok. Semak juga di πŸ‘‰ TikTok Help Center.


TikTok menawarkan begitu banyak peluang kepada jenama dan perniagaan. Daripada meningkatkan penglibatan kepada memacu kesedaran jenama dan juga jualan yang memberi inspirasi, menambahkan TikTok pada strategi pemasaran anda adalah perkara yang tidak perlu. Semak juga di πŸ‘‰ Wikihow.

Tetapi, adakah anda memanfaatkan TikTok dengan potensi penuhnya? Jika anda belum mengoptimumkan profil TikTok anda atau menambahkan pautan ke bio TikTok anda, anda mungkin meninggalkan beribu-ribu dolar di atas meja. Semak juga di πŸ‘‰ APB.

Bersedia untuk mengetahui cara memanfaatkan profil TikTok anda sepenuhnya? Mari selami panduan langkah demi langkah kami untuk menambahkan pautan ke biografi TikTok anda (dan sebab ini perlu menjadi keutamaan utama untuk semua perniagaan, jenama dan pencipta di platform).

         
                                                Credit To: Howfinity Youtube Channel

Jika anda ingin link memautkan Saluran YouTube anda pada akaun TikTok, anda boleh mengikuti langkah-langkah yang diberikan ini:


Bagaimana untuk menambah saluran YouTube di TikTok?

Langkah 1: Buka apl πŸ‘‰ TikTok pada peranti anda.

Langkah 2: Selepas itu klik pada ikon orang di bahagian bawah sebelah kanan skrin anda untuk membuka profil anda.

Langkah 3: Anda mungkin perlu log masuk untuk melihat profil anda.

Langkah 4: Pergi ke halaman profil anda dan klik Edit Profil.

Langkah 5: Klik pada Tambah YouTube anda.

Langkah 6: Pilih akaun YouTube anda dan klik pada Benarkan.


Memautkan Instagram dan YouTube Dengan TikTok

TikTok membolehkan anda memautkan profil Instagram anda ke bio TikTok anda. Dengan memautkan akaun ini dalam bio TikTok anda, anda boleh menyiarkan kandungan video yang lancar merentas kedua-dua platform ini.

Selain itu, anda boleh melakukan perkara yang sama dengan saluran YouTube anda. Cuma ikut langkah ini untuk memautkan YouTube dengan profil TikTok anda:

  •      Buka TikTok dan klik pada profil di bahagian bawah sebelah kanan skrin.
  •      Pergi ke profil dan klik pada Edit Profil.
  •      Klik pada Tambah YouTube anda, tambah URL akaun YouTube anda dan klik pada Benarkan.


Ya, anda baru sahaja memautkan YouTube dengan TikTok.


Tahniah...Akaun TikTok anda disambungkan ke saluran YouTube.

TikTok ialah salah satu aplikasi video pendek iOS dan Android China yang paling pesat berkembang, yang membolehkan pengguna membuat video pendek dengan muzik, penapis dan beberapa ciri lain. Sejak aplikasi itu dikeluarkan ia telah mendapat banyak populariti, terutamanya di kalangan generasi muda. Kerana ciri uniknya, ia telah menjadi sumber hiburan sosial yang hebat untuk berjuta-juta pengguna telefon pintar di banyak negara.


Comments

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram