Penulisan SEO: Tip, Alat dan Teknik

Image
Tip Menulis Konten SEO untuk Beginners Pengertian Penulisan SEO Utama : Penulisan SEO merujuk kepada jenis penulisan yang bertujuan membantu tapak web meningkatkan keterlihatan mereka dalam talian. Lebih 74,000 istilah carian individu sedang ditaip ke dalam Google setiap saat. Penulisan SEO bukan sahaja memperkatakan tentang padanan kata kunci, ia juga melibatkan menawarkan penyelesaian kepada jawapan kepada pertanyaan pengguna atau pembaca tapak web anda. Enam puluh tujuh peratus daripada semua klik pergi ke lima hasil organik pertama. Penulisan SEO membantu meningkatkan peluang halaman untuk mendapat kedudukan tinggi di SERP. Kedudukan di Google SERP dan enjin carian lain bukanlah sesuatu yang mudah. Tetapi tiada siapa yang mengatakan ia mustahil. Dengan alatan dan pengetahuan penulisan SEO yang betul, anda boleh meningkatkan peluang halaman tapak anda untuk mendapat kedudukan di SERP. Baca panduan ringkas ini dan pelajari kepentingan penulisan SEO dan cara melakukannya. Semak juga d

Segmen 24 Jam Bloglist #34 Mialiana.com

Segmen 24 Jam Bloglist #34 Mialiana.com

Pagi-pagi dah jumpa segmen bertajuk "Pencarian bloglist bagi bulan Oktober", November dan Disember 2019 oleh  Mialiana.com bermula pada hari ini, 18 September 2019, iaitu tepat jam 11.30 pagi sehingga hari esok, 11.30 pagi 19 September 2019. Penulis menjemput semua blogger seluruh Malaysia untuk join.

Apa syarat-syaratnya :
Follow blog Mialiana.com dan Like Fanpage Mialiana.com
Buat entri bertajuk Segmen 24 Jam Bloglist #34 Mialiana.com. Penulis juga mencadangkan untuk
Copy coding yang telah disediakan dan paste kan ke dalam ruangan HTML dan Publish entri.

Tinggalkan URL entri anda ke dalam ruangan komen INI
10 blog yang bertuah akan dipilih secara manual dan kepada yang terpilih nanti diminta agar memasukkan blog Mialiana.com ke dalam bloglist mereka juga. Keputusan pemenang akan diumumkan pada 30 September 2019.

** jom support Mia Liana....


Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. Haii, pekabo? Ain dtg singgah malam minggu sini. Good luck nahh. Semoga ada rezeki. Ain join jugak https://theathra.blogspot.com/2019/09/segmen-24-jam-bloglist-34-mialianacom.html

    ReplyDelete
  3. Good luck tak sempat join segmen ni datang support gak

    ReplyDelete
  4. Saya join juga. Good luck bersegmen

    ReplyDelete
  5. Terima kasih kerana blog APB telah terpilih… thanks Akk Mia Liana.

    ReplyDelete

Post a Comment

Maklumat yang terkandung dalam laman Blog ini hanya untuk tujuan maklumat umum sahaja.

Kami tidak akan bertanggungjawab ke atas apa-apa kehilangan atau kerosakan termasuk tanpa had, kehilangan atau kerosakan secara langsung atau tidak langsung atau apa-apa kerugian atau kerosakan yang timbul atau sesuatu yang berkaitan dengan penggunaan laman web ini. Dilarang meniru, copy & paste kandungan dalam laman blog ini.

Komen akan ditapis untuk kesejahteraan bersama, spammer tidak dialu-alukan (spammers are not allowed).

Terima Kasih.

The Blogler (Aku Pakar Blogger).

Popular Posts

Apakah Maksud Kelajuan Internet Mbps dan Kbps

Cara Hack Wifi Password Guna Telefon/ Smartphone/ Apps

Bagaimana Ketahui Phone Kena Hacked

Cara Membuka UnLock Pattern Android, PIN Kata Laluan

Cara Padam Akaun Instagram